1938 de Dersimde yaşananları bütün çarpıcı gerçekliği ile yansıtan muhteşem bir belgesel olan Dersim-38 belgeselini DVD kalitesinde Ücretsiz olarak indirmek için tıklayın.

Ahmet Aslan - Tanımadığım Ten


Video'yu cebinize yüklemek için burayı tıklayınız.


Türkü Sözleri



Yalnizca bir kirintiydin, icime ilk dustugunde 
Vakitsiz bir anda... 


Bilmedigim bir neden beni alip goturdugunde o yerlere 
Keder ve budalaliktan baska yasamin bir anlami varmiydi 


Aradigim aski bulduysam, sendedir 
ya bu benim icimde dolasanda kimdir 
Ya bu benim icimde mekan tutanda kimdir 


Adem evvelinden beri bir yanimiz noksandir 
neylersin... 


Beni bu alemde divane gibi gezdiren sen degilmisin 
Geriye kalan yalnizca tanimadigim bu tendir

1 yorum:

  1. beni bu alemde divane gıbı gezdıren sen degılmısın?...:)

    YanıtlaSil