1938 de Dersimde yaşananları bütün çarpıcı gerçekliği ile yansıtan muhteşem bir belgesel olan Dersim-38 belgeselini DVD kalitesinde Ücretsiz olarak indirmek için tıklayın.

Abidin Biter - Türkü Gözlüm


Video'yu cebinize yüklemek için burayı tıklayınız.


Türkü Sözleri



Yar, Yar Ben senden ayrılamam Yar 
Yar, inan seni unutamam Yar 
Gelsen gözüm yaşım silsen Yar 
Zamanı, Zamanı tam Zamanı sevsen Yar 
Dönsen, Yaralı sevdana Dönsen Yar 


O Senin sevdan yalanmış, 
Yola gelmezmiş, halim görmezmiş 
Bu Benim Sevdam Yamanmış 
Dile Gelmezmiş, beni bilmezmiş 


Emekler Boşa Döndü Yar, 
Yaz Bahar kışa döndü yar 
O Gidenler hiç dönmedi yavrum, 
Gelmedi Yavrum 
Ömrüm Boran Kar 


Biz ki çok uzaklardan gelip, 
Çok uzaklara savrulan sevda yelleriydik 
Biz ki asi umutlar beslerdik yüreğimizde 
Hesapsızdı yüreğim ve pazarlıksız ve de katıksız 
Şimdi başımı taştan taşa 
Yüreğimi soysuz sevdalara çaldırıyorum 
Yoruldum ve yanıldım 
Ama inan ki Türkü Gözlüm 
Bu azaran yaraya zamansız yakalandım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder