1938 de Dersimde yaşananları bütün çarpıcı gerçekliği ile yansıtan muhteşem bir belgesel olan Dersim-38 belgeselini DVD kalitesinde Ücretsiz olarak indirmek için tıklayın.

Abidin Biter - İsyan 2009


Video'yu cebinize yüklemek için burayı tıklayınız.


Türkü sözleri



Kurumus Gözu Hucrem Degıl
Hasretın Cözum Degıl
Ne Esın Nede Dostun
Ben Senın Derdındeyım!
Hay Le Le Yar Bıtmez Bır İsyandayım
Can Le Le Yar Bılınmez Hallardayım
Yar Le Le Yar Belalardayım
Gunlerım Oldu Haram
Yar Dılınde İsmın Kelam
Dınmıyor Gözde Yaslar
Ben Halım Kıme Yanam
Hay Le Le Yar Bıtmez Bır İsyandayım
Can Le Le Yar Bılınmez Hallardayım
Yar Le Le Yar Belalardayım
Adım ısyan bır anlasan sana olan sevdamı,
Gulusun gıdısın sakladıgı gıbı saklıyorum senı.
Ve ben kaybolmus bır zamanın kaybolmus bır yolcusu gıbıymısım,
Adım adım hasret alev alev yanardı bu sevda yangınında.
Unutma yar gunesın dogusu gulusum batısı ölumumdur.
Abidin Biter İsyan Şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder